原人士巴拿王

係一個超級現代的社會,每一個人都奮力向前進的時候,竟然發現一個原始人,個名叫做士巴拿~~~

星期一, 8月 06, 2007

蟑螂記

蟑螂,的確是一樣令人討厭及害怕的生物。但…我想沒有人會像我同事這樣吧…

話說今天士巴拿把文件拿到寄件房,一進去就嗅到一陣 “燶”味,多口問了一句…

士巴拿:咩味黎ga?

男同事細聲告訢我:佢地(一個大約四十歲送件女人及一個六十幾歲的茶水阿姐)叮麵包…不過…

兩位女仕同我講:頭先係個麵包度有蟑螂呀,放佢入微波爐叮,叮到個包燶哂都唔死喎,一開個微波爐度門就走左喇,隻野跑得幾快呀~

就係呢個時候,士巴拿呆左…然後即閃…

2 Comments:

  • At 1:03 上午, Anonymous 匿名 said…

    唔係丫嘛, 嚇鬼咋嘛, 無理由唔死的, 就算真係唔死得, 都冇理由跑得咁快啦!

     
  • At 8:46 上午, Blogger stella said…

    我信係真的,因為在場有五個人睇住隻蟑螂唔死,仲好快咁走喎~而且佢地為左打隻蟑螂,成地文件亂哂。

     

發佈留言

<< Home