原人士巴拿王

係一個超級現代的社會,每一個人都奮力向前進的時候,竟然發現一個原始人,個名叫做士巴拿~~~

星期三, 10月 18, 2006

請大家幫幫手,急~

圖中雙眼好似發青光的狗(其實係我部相機的閃光燈),個名叫蕃薯(又名薯薯)。佢好得意、幾聽話的。不過我個朋友由於某種原因唔可以再養佢喇,希望大家可以幫下手,睇下有無人可以收留佢啦。以下係佢的資料:

名稱: 蕃薯 (又名薯薯)

品種: mix (唐狗+金毛)

歲數: 5 Years Old

顏色: golden yellow( short hair) 好shiny!

性別: 女

性格: 有時呆呆地,有d細膽;
動態似貓多過似狗,好嗲;
見到主人回家會好開心,不停打圈觀迎;
唔會聊d唔識gei 人玩,唔會好胃食;
好保護主人,勁忠心,幾聽話(不過要惡少少,唔係會恰返你轉頭)
勁温馴(扯佢條尾都唔會發惡,保證可以同細路仔玩)
size: large size  (3尺左右)
weight: 60 lbs
最唔鐘意: 剪腳甲
最鐘意: 去街街(聽到“去街街”三個字就會眼仔碌碌,豎起耳仔望住你,好醒神咁)
識得: 比手手,sit sit,伏底,向左轉,向右轉,自己去toilet
喜愛食物: 栗子,甜夾爽ga生果

summary:佢真係好馴好聽話,佢出世幾日就已經養佢,到而家都幾年喇,如果唔係迫不得意gei話都唔會送比人,希望有人收留佢,我真係唔想送佢去愛護物協會。我朋友屋企有個2歲的BB,蕃薯會成日跟住佢,唔俾佢四圍撞,BB跌低又會去dum返佢,所以蕃薯係可以幫手照顧小朋友的。如果有任何消息或疑問,請留言給我,請好心人救救大蕃薯~~~

2 Comments:

  • At 3:58 下午, Blogger 九根 said…

    可能...你朋友真係有難言之處,但都希望佢再三考慮一下有無其它辦法......

    隻狗無可能再接受其他人架啦.....對佢傷害係好大好大,新主人要三五七年先可以得到佢信任......而佢既性格亦會改變....
    由其是唐狗好懂性好忠心......係新主人得到佢信任之前,可能佢已經鬱鬱而終....

     
  • At 9:44 上午, Blogger stella said…

    其實真係唔想唔要佢,不過留佢係度就會無屋住,咁可以點揀。蕃薯出左世三日就帶佢返黎,雖然我唔係佢主人,會日日都見到佢,但係我都唔捨得ga~所以想幫佢揾到個好主人,都唔想送佢去愛護動物協會等死......

     

發佈留言

<< Home